Muhammed44 7 artı besteyiz düşük riskim yok ama yarım rahim olduğu için progestan kulanıyorum benim gibi.olan lar lütfen yazsın çok korkuyorum birşey olacak diye kanamam yok
Aydanaydn Muhammed44 canım bende yarım rahimim tüp bebekle hamile kaldım 13 haftaya kadar kanamalarla uğraştım ama çok şükür bebeğim bırakmadı beni 27 haftalık olduk teyzesi 🧿🤲 hiç strest yapma sende . Normal yolla mı hamile kaldın bu arada
Rukiyetokel Benimde yarım rahim doğuştan sağ taraf gelişmemiş şuan 15+5 haftalık hamileyim 13 haftada serklaj oldım. Progestan kullanıyorum bu süreçte. Korkulacak stres yapılacak hiç birsey yok endişe etmeyin iyi bir doktorun bütün süreç takip etmesi önemli Muhammed44
Muhammed44 Fts2020 normalde iki tarafta tüp varken iki tarafta rahim varken ben de tek tüp tek taraf varmıs
Aydanaydn Muhammed44 sende sağ taraf var sol taraf mı yok canım benim öylemişymiş hsg de belli olmuştu yıkılmıştım onu ilk öğrendiğimde
Fts2020 Muhammed44 anladım canım korkma Allahın izniyle bişi olmaz bebegini sag salim kucagına alırsın inşallahh 🙏🙏
Muhammed44 Aydanaydn evet rahim tüplerim kapalıydı onu açtı doktor baska bi işlem yoktu kendim hamile kaldım kanamam yok çok şükür
Rukiyetokel Muhammed44 Aynen benim o şekilde alttan muaye etti her ihtimale karşı serklaj yapalım dedi doktorum serklaj gerçekten çok önemli erken tedavide özellikle erken doğum ve düşük riskini azaltmak için hakkında hayırlı olsun canım 🙏
Muhammed44 Rukiyetokel inşalah gerek kalmaz korkuyorum ya kanaman veya bebek asagıdamıydı neden gerek duydu acaba
Rukiyetokel Muhammed44 Kanamam hiç olmadı rahim boyutu biraz normale göre küçük dedi işte yarım rahim olduğu için bebek büyüdükçe rahime baskı yapar dedi erken doğum yol açmaması için önlem amaçlı yaptırdık iyi ki yaptırdık bir kaç doktor daha gördü onlarda o şekilde söyledi
Aydanaydn Rukiyetokel bana gerek görmediler serklajı progestan kullanmaya devam ediyorum sadece . Perinatolog falanda gördü iki kez doktorların hepsi gerek duymadı serkalajı bakalım inşallah bişey olmaz 🤲
Aydanaydn Muhammed44 gerekmeyedebilir canım bana gerek görmediler yapmadılar . Yani bide tüp bebek olmasına rapmen 5 yıl sonra olmasına rağmen yapmadılar çinkü serklajda riskliymiş enfeksiyon riski fazla dediler şuan için normal herkes gibi devam ediyorum bakalım inşallah böyle devam ederim 🤲
Rukiyetokel Aydanaydn İnşallah 🙏 kimseye gerek duyulmaz sağ salim alırız bebişleri kucağımıza hepimiz