Rukiyetokel ben de muayenehanesine gidiyorum, daha dogrusu yarin ikinci muayenem var. Kendisi gayet olumlu geldi sadece dogum sekliyle ilgili(direk sezeryan gibi konusuldu hep) ve tup bebek odakli oldugu icin ikinci planda kalir miyim kaygim var, bir de tabi dogum ucretleri dusunduruyor. Acibadem den ben fiyat aldigimda 17bin gibi bi paket fiyati var ama ben paket vs derdinde degilim acikcasi, zaten pandemiden dolayi parlattiklari seylerin yarisinin manasi da yok. Ama siz konustugum ikinci kisisiniz ve zaten genel yorumlar hep cok pozitif. Devam edecegim sanirim ben de hocayla, zaten uc aya giriyorum degismek pek de mantikli degil.