Akduygu merhabaa 🙋♀️ Bende Neonda inanç beye gidiyorum gerçekten çok ilgili ve saygılı birisi, tek yumurta ikizlerine hamileyim ve bazı problemler var en başından itibaren beklenen ihtimallerle ilgili bilgilendirdiği için problemleri çok çabuk kabullendik ve çözüm arayışına girdik, her hafta kontrole gidiyorum, her gidişimizde aynı ilgi ve alaka var, soğukkanlı birisi sakinleştiren bir yapısı var, ne zaman mesaj atsam dönüş yapar, yani kısacası kendimi güvende hissettiriyor. Yine neonda doçent Mehmet bey var bu sene geldi, ona da gittim bir hafta kontrolde, ama memnun kalmadım konuştuklarını duymak için çıt çıkarmamanız lazım ki onda bile duyamadım 😂 ve bize ultrason görüntüsü bile vermedi, elinizde ultrason fotoğrafı var mı diye bizden istedi 🙄 yani pek umduğumuz gibi bir doçent farkı göremedik. Şimdiden sağlıklı hayırlı doğumlar 🌸😊