Bende kesinlikle inanç beyi öneriyorum çok iyi bi doktor alanında.. Ben de tam tersi doğum anındaki yaklaşımı falan çok iyi diye duydum. Hatta bi arkadaşımın doğumu çok riskliymiş hem çocuğunun hem onun ölme riski varmış. İnanç bey sayesinde ikimizde gayet sağlıklı bir şekilde atlattık bu süreci demişti bana.