Bende çok duyduğum için hamilelik öncesi inanç beye gittim ama guatr hastasıyım küçüklüğümden beri kullandığım ilacımı 2 hafta bırakmamı söyledi ve hamilelikte en fazla 2,50 olması gereken tsh değerim 22 ye çıktı o süreçte hamile kalmış olsaydım bebek %90 engelli olacaktı o yüzden bir daha gitmedim ve herkes çok güzel şeyler yazmış hakkında ama ben eşimle gittiğimde ikimizede çok soğuk geldi