Ummuhanjeso 5 tane yenidoğan al gerisini 3 ay al 6 ay al 1 yaş al ben mesela oğlum Temmuz beş doğumlu bu yıl alacağım bütün zıbınları 2 yaş alıcam zıbın çok lazım olan bişe benim oğlum küçük doğduğu için 1 aylık olana kadar yenidoğan zıbını kullandım sonra hızlı büyümeye başladı bütün zıbınlar elimde kaldı 30 tane falan zıbın vardı yenidoğan sonra birden hepsi küçüldü ve Bi daha aldıklarımı hep 9 ay aldım şimdi giydirdiklerim 18 ay yeni alacaklarım 2 yaş olacak