Rabiakk alcang çok teşekkür ederim ben de aldım bş kaç parça ama onlara bakarak diğerlerini hangi beden versem bilemedim çok mutlu oldum şimdi 🙏😚
alcang Rabiakk ben 15 aylık kızımada ordan aldım mesela 12-15 ay bedeni 86 cm gösteriyo bi geldi çocuğun boyundan uzun😂 onada 9-12 aldım 80 cm bu bile büyük
Fatima1996 Kızlar aldığımızda yenidoğan yazılanımı yoksa 0-3yazılanımı alalım? 0-3ne demekki?🤔bide 1ay felanmı giye biliyo yenidoğan ürününü?
Ummuhanjeso Fatima1996 0-3 ay yenidoğana büyük olur canım bende yenidoğan olarak sipariş ediyorum e bebekten
Ummuhanjeso Fatima1996 yenidoğan ürününü bebek çabuk geliştiği için fazla giyemiyor ilk 1 ay giyeceği kadar alın fazla almayın derim. Ama yenidoğan da mutlaka alınmalı sürekli kirleniyormuş zıbınları falan
Rabiakk Medusafer büyük olması iyi aslında ben de 68 cm tulum aldım kocaman 😊ama zıbınları sa ayni ölçüde aldım omlar normal kalıp gayet güzel kalitesi dokusu
Ummuhanjeso Rabiakk verdiğim yenidoğan siparişlerinin hiç biri birbirini tutmuyor siteye göre değişiyor bende anlamadım artık Doğduğunda hangisi olursa onu giyer oğluşum 😂😂
Rabiakk Ummuhanjeso e bebek küçükmüş sanırım kalıpları henüz ordan almadım da hm den başladık bakalım 😁azı gitti çoğuuuuuuuu kaldı 😁Benin de oğlumun 6 aylık zıbınıyla tulumu var şuanljk
Rabiakk Denizberen ben de 0-3 ayı anlayamadım 😁yani doğduğundan 3 ay olana kadar giyer demek mi en iyisi boya göre almak cm yazsalar bari her sitenin 3 ATO’nun ölçüsü farklı oluyır bence
Ummuhanjeso Denizberen aynen canım 3 aylık bebekler için onlar kalıpları büyük yenidoğana göre. Yenidoğan yazanları alın ilk bende bilmiyordum Allah tan yanımda anlayan birileri vardı 😂😂
Ummuhanjeso Rabiakk biz yarın 30 haftalık oluyoruz kıyafet açısından eksiğimiz kalmadı bez ıslak mendil anne-bebek çantasını da aldık sadece beşiği arabası gibi büyük ihtiyaçları kaldı bakalım haziranda açılırsa görüp almak istiyorum onları da ☺️☺️
Rabiakk Zeynepnurlu 😁😁kalıbı büyük diye aldandım artık almış bulundum bizimki 56 doğmaz 178 eşi 168 ben bizden 56 çıkmaz gibi 😂😂
Zeynepnurlu Rabiakk öyle deme ben 164 eşim 174. Bizden çıktıysa sizden hayli hayli cikar😅 bu arada 4500gr 42 haftalık doğmuştu küçük danam🤣
Rabiakk Ummuhanjeso biz daha 23 teyiz ben de yavaş yavaş almak zaten kargonun gelmesi etmesi derlen zaman geçiyor görüp almak çok iyi olurdu ama onu beklersem ne zaman geçecek belirsiz bu virüsün
Ummuhanjeso Rabiakk aynen canım bende çoğu şeyini sipariş üzerinden aldım inşallah her şey yoluna girer bir an önce
Rabiakk Ummuhanjeso inşallah ya görüp almak dokunmak istiyor insan gözünü doyurmuyor üç beş alıyoruz ama mağazadan toplu aksak bu kadar kaygılanmam bi de farklı siteden bakıyorum yorumlar kötü direk vazgeçiyorm