Belmaaa yani benim yaşadıklarımdan öğrendiğim küçük bişe almayacaksın benim oğlum prematüre 2350 grm 42 cm ilk bir ay herşey büyük geliyordu sonra herşey birden olmaya başladı şimdi zaten kendim büyük alıyorum bu yıl alacağım herşeyi 2 yaş alıcam sadece yazlıklarını tam ayına uygun alırım çünkü seneye kadar olacak diye saklayamam onları hem yazlıklar büyük gelirse hoş olmaz ama bütün kış pijamalarını zıbınlarını hep 2 yaş alıcam mesela oğlum 4 aylıkken uyku tulumunu 9-12 ay aldım halen giydiriyorum iyi oluyor o şekilde