Slnvlkn Mirosunannesiyim iyi gidiyor çok şükür 22 nisan da gitmiştim her şey yolundaydı bayram sonrası gidicem birde o zaman daha netleşir her şey ☺️
Mirosunannesiyim Slnvlkn ağrı felan yok mu geçen adet sancısı gibi ağrılar gelip gidiyordu ahaa ddm bebek geliyor 😂
Slnvlkn Mirosunannesiyim ağrı olmaz olur mu bel ağrısı var bazen bacak ağrısı oluyor olduğum yerde kalıyorum, lavaboya gidincede oluyor ağrım
busrasahinn Mommytobe2020 bakalım ilk oglumda 9 ekimdi 1 ekimde doğdu belki bu seferde öyle bisey olur 10 temmuz görünüyo belki buda gününden önce gelir🙈😂
-minnosunannesi- Deletedmom337 benimde aynı şekilde dönmekten uyuyamıyorum artık en son yorgun düşüyorum öyle uyuyakalıyorum. Doktora gidebildiniz mi yakın zamanda kilosu için ne dedi doktor
Necla0000 Slnvlkn rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. Cinsiyeti ne senin bebişin. Benim ki kız 😍😇
Ozooss Bizimde 29 temmuz gözüküyor 😍 27 haftalığız 🙏🏻 Doktorum doğum hakkında birşey söylemiyor açıkcası ben mi acele ediyorum sizce erken mi acaba
duriskonunannesi -minnosunannesi- 6 temmuz görünüyor ama içimden bir ses haziran annesi olacağımı söylüyor 🙈