Degisken İkinci bebeğim Normal doğuma göre 20 temmuz sezeryana göre 5..10 temmuz ama ben sezeryan olmak istemiyorum.inşallah kendiliğinden 38. Haftada geliverir beni de yormaz..
Elifffnaz Mirosunannesiyim çok şükür iyi gidiyor da bu bir iki gündür hareketleri azaldı sanki bide kendini çok kasıyor. Oda büyüdüğü içinmiş herhalde 😇senin nasıl gidiyor
MerveAkty -minnosunannesi- 11 temmuzdu ama organ taramasinda 6 sı gibi gelir minik prenses dedi doktor 💕💕😁
dilaracalik29 -minnosunannesi- Allahım nasip kısmet ederse 20 temmuz görünürde ama ben 5 temmuz doğumluyum sezeryan olursa o tarihte olucak ❤️🤲🏻
-minnosunannesi- Fatma8988 Merve_12 canbebegim0 canbebegim0 canbebegim0 amin canım inşallah🙏🏻 Ben biraz daha ortalık durulunca almaya başlıcam kısmetse
busrasahinn Mommytobe2020 bakalım ilk oglumda 9 ekimdi 1 ekimde doğdu belki bu seferde öyle bisey olur 10 temmuz görünüyo belki buda gününden önce gelir🙈😂
canbebegim0 -minnosunannesi- doktorumuz 18 Temmuz dedi hayirlisiyla saglikla gelsin tum bebekler 🙏🏻 arkadaslar ihtiyac listesi yapan alan var mi ben hala eksikleri belirleyip almaya baslamadim gec mi kaldim sizce
Bulutalazinannesi -minnosunannesi- inşallah canım bi an önce bitsin istiyoruz. Daha zamanımız var belki o zamana kadar daha güzel olur herşey.