Sudeninannesi Bizimde 25 temmuz görünüyor ama kız bebişler çok beklemez diyorlar🥰 kızlar ben bişey soracağım size geceden sabaha elleri yüzü şişen varmı hiç ödemim yoktu bu sabah heryerim şiş uyandım normalmi bu
-minnosunannesi- Sudeninannesi Sudeninannesi ayy bizimde kız hemen hemen aynı tarih takipleşelim😊 aslında erken gelse birazcık fena olmaz ben çok sabırsızım😂 ödem çok fazla tuzlu falan yediğinde oluyor diyorlar ben çok ayakta kaldığımda şişiyor ayaklarım uzanınca iniyor
Sudeninannesi -minnosunannesi- benimde öyleydi ama bu sabah ellerim çok şişmişti korktum bende ilk bebek olunca acemiyiz sizin kaçıncı gebelik 🥰
Elifffnaz Mirosunannesiyim çok şükür iyi gidiyor da bu bir iki gündür hareketleri azaldı sanki bide kendini çok kasıyor. Oda büyüdüğü içinmiş herhalde 😇senin nasıl gidiyor
Slnvlkn Mirosunannesiyim iyi gidiyor çok şükür 22 nisan da gitmiştim her şey yolundaydı bayram sonrası gidicem birde o zaman daha netleşir her şey ☺️
Betul55 -minnosunannesi- yani kaçıncı haftada net bişey söylüyor ben daha gitmedim son zamanlarda daha mı belli oluyor 😬