-minnosunannesi- bizimki de 20 Temmuz ama ikinci sezaryen olacağı için 9 temmuzda ameliyat olmayı düşünüyorum. Bakalım hayırlısıyla sağlıkla gelsinler, daha hiç birşey alamadım. 30 haftadan sonra almayı düşünüyorum bi sıkıntı olmazsa. Siz ne durumdasınız neler aldınız, özellikle giysi yönünde Bilgi verir misiniz