Glcnelz -minnosunannesi- 28 temmuz görünüyor fakat doktorumuz 10 temmuzdan itibaren beklicez dedi kızımız biraz aceleci gibi duruyor sanki
NihalBurak 16 Temmuz dedi doktorumuz ama inşallah 1 gün önceden gelir oğlumuz 15 Temmuz evlilik yol dönümümüz de 🤡💜💜
perihankrkya -minnosunannesi- benim normalde 6 ağustos ama sezeryan düşündüğüm için temmuz da olucak inşallah ☺
browni Benim sat a göre 21 Temmuz aslında ama kızım biraz iri bebek .hep iki hafta önden gidiyor ölçüleri .o sebepten muhtemel tarih hep 7 Temmuz görünüyor .