Sedo1990 valla çok iyiyim teşekkür ederim 4 gibi gittim bı parmak açıklık var biraz yürü açılman olsun dedi bnde merdiven indim ciktim yürüdüm bı buçuk saat sonra 6 gibi içeri aldılar 3 cm açılma olmuştu . 8 bucuga kadar 4 cm di ağrı hissetmedim sonra hızlansin diye suni sancı verdiler suyu patlattılar açılma hızlandı 11:58 de doğum oldu çok şükür 🥰 darısı sizin başınıza