HilalToy âmin inşallah canım 🙏 Gözünüz aydın, Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin. Ya işin ilginç tarafı ben de hiç bi belirti yok 🤔 yani ara ara sol kasığıma ağrı giriyor ve belimde ağrı var ama regli olacakmışım gibi değil 🤔 normalde regli olmadan 1 hafta önce başlardı belirtilerim göğüslerime dokunamazdım bile ama şimdi hiç bişey yok 4 gün gecikti işte☹ Ama ben de polikistik over olduğu için o da geciktiriyor olabilir ☹