Duygusss Bizde 9 ay sonunda güzel haber aldık.. Öncesinde doktora gittik sizin çocuğunuz normal yolla Olmaz dediler tüp bebek yapın dediler.. Rabbim normal yolla nasip etti ki hiç beklemiyordum.. Benim de normalde sancım filan olur bi kaç önceden.. Ama o ay sancım filan hiç bişeyim olmadı 1 gün geciktim kuzenim doktora götürdü orda idrar testi yaptılar pozitif çıktı.. Ertesi gün kan testi yaptık oda pozitif çıktı ama tabi ben kalp atışını duyana kadar ya dış gebelikse boş gebelikse diye kendimi yedim.. Rabbim bana mucizesini gösterdi sana da göstersin İnşallah🙏 Bu arada acile gidebilirsin ben öyle yapmıştım🙈 İki kıvran yada grip oluyorum ama gebelik şüphem de var de.. Kan testini 2 saatte veriyorlar. Ben yazlıkta olduğum için acilde kan testi yapılmıyordu ama İstanbul’da filan yapılıyor...