Duygusss nasıl duyhu olduğunu bilirim. Ama kendinş suçlama bu iş senin benim istememle değil Allah ın istemesiyle biliyorsun. Eğer bizim istememizle olsaydı bak şuan istiyorsun ama olmuyo, olurdu. Veya biz kocamla ilk günden beri hep istedik ama ancak 2 sene sonra nasip oldu. Ben de her ay adet olduğumda hüngür hüngür ağladığımı bilirim. Kocam neden ağlıyorsun dediğinde bebeğimizi özledim ben onu çok özlüyorum ama o yanımıza gelmiyo diye ağlardım hep. Öyle zor zamanlar geçirdik ki. Ama şu açıdan seviniyorum bizim düğün borçlarımız vardı büyük bi çoğunluğu bitti çok şükür. Mevla bizi düşünüyo emin ol bizi hazırlıyo. İkinci sevindiğim durumda şu benim annem babam çok sinirli insanlardı ve ben bağıran insanlardan nefret ederim bu yüzden. Eğer istediğimiz an olsaydı bebeğimiz belki ben de kıymetini bilmeyecektim ve en ufak bi mızmızlığınds kızıp bağıracaktım. Ama öyle çok özledim o kadar çok bekledim ki şimdi zannediyorum çok kıymetli olacak ve çok sevicem onu. Rabbim bizim bilmediğimiz herşeyi biliyo şüphesiz. Evet verecek ama en güzel zamanda buna inan güzelim. İnşAllah o en güzel zamana çok yaklaşmışsındır sen de. 😘💋 dualarım seninle