Kubrazeynel27 Swyhan46 bencede daha güzel isimler dururken neden böyle tuhaf isimler hem çocuklarınıza güzel anlamlı isim köyünüz diyo peygamber efendimiz sav.ons göre daha iyi düşünün derim
kedilervekaranfil Kubrazeynel27 Mevsim çok güzel, derin anlamı olan bir isim. Doğayı, dirilişi, baharı, ölümü… birçok şeyi aynı anda hatırlatıyor. Güzel bir isimde ayrıca Kuran’da geçme şartı yok diye biliyorum
HnY SeHer1909 hahahahaha iste ben bile dalga geçiyorum ben Cihangir ismini cok istedim ama eşimi ikna edemedim ona da Cihan gir Cihan çık Cihan koş diyordum kendi kendime tabi :)) zaten ikna olmamisti bu isime esim sagolsun ya annesi böyleyse başkası nasi olsun bu cocuga 😁😁😁😁 Amin amin isimleriyle yasasinlar insallah
SeHer1909 HnY kız gece gece 😂😂😂😂 ay seni tanımayı çok isterim ben resmen moral motive enerji yaaa 😂😂😂
fatmanurkorkmaz1806 HnY oğlumun adı Cihangir kim duysa ismi çok güzel diyor, iyiki koymuşum hiç pişman olmadım. Şimdi kızıma hamileyim bana da fikir olsun diye girdim bu posta
HnY SeHer1909 eslem manasi nedir canım evet bazı isimler Kuran da geçiyor ama bazıları uydurma olabiliyor mesela şu cennetin sağ tarafından dönünce karşına çıkan ilk soldaki ağacın dalı 🤣🤣🤣 cennetin akan ırmağının yanında biten ott gibi manaları olan çoğu isim yanlis biliniyor mesela Ecrin🤣 alara aleyna. Eslem nedir peki mana olarak ??
SeHer1909 HnY ay bacımmmm cennetin solunda sağında işimiz yok 😂😂 Eslem Allah’a teslim olan demekmiş 😀 sen düşün buna da bişe bulursun
kedilervekaranfil Brokoli İz isimini kullanırken sorun yaşayabilir, iki harf genelde sorun oluyor “Su” ismindeki gibi. Sağlıkla gelsin miniğiniz 🌱
sukayhanacar kedilervekaranfil benim ismim Su 30 yaşındayım hayatımda hiç sorun ve zorluk yaşamadım açıkcası
HnY SeHer1909 😁😁😁😁 biliyor musun buna rağmen beni sevmiyorlar hain dom dom kurşunları 😁😁 teşekkür ederim canım tanışsak ne güzel karşılıklı kahve içerdik ben seni cok güldürürdüm 💞🥰😁
sukayhanacar Brokoli canım benim çevrem de İz isminde minik bi kaç kız var 👧🏼 o kadar tatlı ki çağırması ben bayılıyorum o isime . Cinsiyetimizi biz daha öğrenmedik ama kız olursa ben de Yaz veya İz düşünüyorum hep. kendi ismim Su olduğu için kısa isimler hep favorim nedense😂
Brokoli sukayhanacar iz cok orjinal bir isim. ama dogacagi cografyaya bak, insanlar duyunca “ne bicim isim, antin kuntin seyelr koymasaniza cocugunuza isim diye” tepkileri verebiliyorlar 😅 sinirim bozuluyor
kedilervekaranfil sukayhanacar Ne güzel böyle olması. Bazı uzun ve kısa isimlerde bazen sorun çıkabiliyor. Anlaşılmama ve tekrar etme gibi küçük şeyleri tabi ki, bence bir ismin en büyük sorunu kötü bir anlamının olmasıdır mesela bir dönem kız çocuklarına verilen Yosma ismi gibi. Hiçbir anlama gelmeyen uydurma isimler bile kötü anlamdan iyidir bence. İsimleriyle yaşasın inşallah yavrularımız 🐣
sukayhanacar SeHer1909 ahahah valla bizim cinsiyetimiz belli değil daha kız olursa Yaz erkek olursa Aslan istiyoruz ki baba beşiktaşlı ben galatasaraylıyım. Aslan ismini de beğenen isteyen baba yani 😂😂😂
sukayhanacar Brokoli valla 30 yıl önce annem Su ismini koymuş bana ben hiç zorluk çekmedim bu açıdan sıkıntı yaşamadım çocuğunuzda bence çekmez çünkü kimin ne dediği değil önemli olan sizin ne istediğiniz. Mevsim de güzel isim ama ben kısa isimci olduğum için İz ismi ben de hep iz bırakır 🌸
Didi6 Brokoli Bence ikisi de güzel Mevsim daha kullanışlı 🌸 İz daha farklı 🌸 Sürekli aynı isimleri duymaktan gına geldi, o yüzden seviyorum bu tür isimleri. 😊
sukayhanacar kedilervekaranfil ahahahhaha ay ilahi o ismi ben hafızamdan nasıl silmişsem unutmuşum siz diyince hatırladım😂😂 gerçekten o isimle büyüyen bi nesil vardı maalesef. o isimleri evlatlarına koyanlar kalkmış simdi isim beğenmiyorlar. kaderleri bahtları güzel olsun yavrularımızın sağlıklı olsunlar. herkese içine ne siniyorsa ne güzel geliyorsa onu koysun ya
HnY fatmanurkorkmaz1806 ben cok istedim canim o ismi ama esimi ikna edemedim ne yazık ki yoksa ağır havali bir isim :))
fatmanurkorkmaz1806 Brokoli bı arkadasimin kızı oldu adını mevsim koydu hatta doğumdan sonra sosyal medyada paylaştığı fotoğraf in altına '' hoşgeldin en güzel mevsimimiz" yazmıştı çok hoşuma gitmisti. Sağlıkla gelsin kızınız bende kızıma hamileyim çok kararsızım hiç bir ismi yakıştıramıyorum ben begensem eşim beğenmiyor. Alisya ismi hoşuma gitti eşim istemedi 😂 bu gidişle kızım isimsiz kalacak
Gmzzz Brokoli kızım olsaydı almila koyacaktım ama oğlum oluyor 😍😍 biz eşimle isimleri sevgililikten sevmiştik 😍 arada milaaaaa diye seslenmekte kulağıma hoş gelmişti