Bulut_evren Bnde henuz karar veremedim 35 haftaligiz bade istedim sarap demekmis die tepki aldik vazgectim simdi isim bulamiorum.. oglum var bulut evren die kizima dha sade bi isim istyrum
HnY fatmanurkorkmaz1806 ben cok istedim canim o ismi ama esimi ikna edemedim ne yazık ki yoksa ağır havali bir isim :))
Brokoli deleted960 mercan ismini seviyorum. alternatiflerim arasinda iz, mevsim, mercan, evren ve doğa vardı. mercan ismini benden once doguran kuzenim koydu diye eledik
dmt92 Brokoli ben icinde v harfinolan isimleri cok seviyorum böyle asil zarif bi havasi var bence. Bizde kizimiza Nevra ismini koyacagiz mesela. Bende Mevsimi daha cok beyendim. iz cok kisa zorlanabilir. izel olabilir yoksa iz ile dalga gecilebilir gibi geldi bana
elcinsadem Bende iz ismiyle Sadem arasında kalmıştık . Sadem’e karar verdik . Bence İz hem bulunmaz , hemde ilgi çekici . Millet önce yadırgıyor ama sonra çok alışıyorlar . Bizim de Öztürk soyadımız İz Öztürk de çok güzel olurdu 🥰
slnko İz hiç hoş gelmiyor kulağa nasıl desem böyle boş geliyor yani anlamlandıramadım🤷♀️ Mevsim daha hoş