Asu22 MerveNural o kadar çok test yaptım ki kuruduktan sonra da baktım bugüne kadar hiç görmedim ondan çok şaşkınım
Asu22 MerveNural kistlerimde var 6 7 aydır düzenli adetim şuan gelmeyince şaşırdım inşallah vardır ya öyle deme 😂
tugbats Asu22 bana da aynısı oldu bende test yaptım sonuca bakamadan kapı çaldı ve markete gittim sonra saatler sonra bakmak aklıma geldi ve hayalet çizgi vardı şuan 26 haftadayız❤️
Asu22 tugbats beyaz falan da değil baya çok silik bı şekilde vardı inşallah seninki gibi olmuştur benimde 🌸 bı belirtim yok ama bel ağrım çok fazla şuan sadece
nurseliny Asu22 canım kaç günlük gecikmen vardı. Bide test matkası al bi mi ? Bikaç post ta okudum da kızlar uyarmıştı
Happybsrn Asu22 benim de leke başladı yine de test yaptım kimyasal gebelikte leke yaşadım çünkü neyse yaptım biraz zaman geçtikten sonra baktım silik çizgi oluşmuş normal de olmazdı hiç şaşırdım hala lekem devam ediyor adet günlerim😒
Asu22 nurseliny o zaman 3 du yok al bı değil sanırım vula olması lazım al bı daha önce çok yaptım hiç başıma gelmedi
Happybsrn Asu22 yasak girdi araya…hem çoğu kişi böyle bir şey yaşamış sonradan çıkan silik çizgi sonuç negatif … inşallah senin gebeliktir🤣🙏