Happybsrn Asu22 yasak girdi araya…hem çoğu kişi böyle bir şey yaşamış sonradan çıkan silik çizgi sonuç negatif … inşallah senin gebeliktir🤣🙏
Asu22 Happybsrn bende negatiftir diye düşünüyorum da 5 gün oldu ne gelen var ne giden hala adet olmadım 😂 ya da tekrar kistlerim yenilendi bilemiyorum inşallah gebeliktir 🤲
Asu22 nurseliny koyu kahve gibi ama belli belirsiz test kuruduktan sonra öyle çizgi çıktı mı sizler de
nurseliny selinn35 hemen çıktıysa, ordaki sarılıktan dolayı kahvemsi görünmüş çizgş bence var gibş , tekrarladınızmı testi
Nil-Beyza selinn35 hımm anladım canım hasta olmadıysan yine de bekle biraz bakalım, hakkında hayırlısı olsun
Nil-Beyza Asu22 hımm olsun canım üzüldün biliyorum ama bende aynı durumdayım olmadım testlerim negatif napalım gelecek aya inşaAllahh🤲🏻 Kafamıza takmamak için kendimize bir uğraş bulsak iyi olur , en azından beynimiz rahat eder 😔
Nil-Beyza Asu22 öyle bende hala olmadım sinirden ölücem yoksa olayım neden Olmuyorum ki diyorum ama hayırlısı 🤲🏻
nurseliny Asu22 hala olmadın diymi ? ozaman hiç dert etme Tamamen boşa aş kafanı varsa zaten ordadır er yada geç öğrenirsin , yoksada zaten illaki olcaksın gün belirlenen kendine doktora gidersin
Buselensi Asu22 ben ilk yaptığımda silik çizgiydi hala saklıyorum aynı yani değişme olmadı ama yinede tekrarla bence sonra doktora gidersin boşuna hemen gitmiş olma hastaneye
Asu22 Buselensi bugün yine hayalet çizgi var testte ay deliricem bence benim testler bozuk ya da bebe benimle dalga geciyo😂