Down sendromu riski artı, yaş riski ayrı.. Benim ikili tarama testim cut off değeri altında düşük riskli çıktığı halde yaş sınır görünüyordu. 4 lü tarama veya anne kanı fetal dna testi istedi doktorum. Dna testini yaptırdım çok şükür bir sorun çıkmadı ama çıkan rakam bana da yüksek geldi, kararınıza bağlı yok izleyin bence.