Merhaba arkadaşlar 14.haftamdayım.bugün ikili test sonuçlarım çıktı ve ben yıkıldım.ilk gebeliğim böyle bir sonuç hiç düşünmezdim.1/210 çıktı sonucum yüksek riskli dedi iki doktor da.ağlamaktan helak oldum.eşim çok üzüldü ama beni teselli etmeye çalışıyor.aranızda riski böyle çıkanlar nasıl bir yol takip etti ne yapmalıyım bilmiyorum .