Hus4343 Çok net bilgim olmaması dahilinde öyle geldi bana. Şöyle ki doktorumun bu rakamlar kafa karıştırıcı dediği ile arasında fark var misal benim 1760 da 1 iken sizin 256 da 1 gibi. Lütfen iyi düşünün iyi olsun, çok zor bir süreç allah yardımcımız olsun testlerin hepsi sadece tarama sonuçta ama imkanın var ise içim rahat etsin der isen dna testini yaptır derim. Tabii ki şu da var sonuç down sendromu ise doğum isteyecek misin, hamileliği sonlandıracak mısın? Sonuç ne olur ise olsun bebeğimi doğurmak istiyorum dersen şayet hiç kafana takma hiçbir şey de yaptırma yoluna devam et çok zor biliyorum ama her şey bizim için 🙏🏻💕Dualarım sizinle her şey gönlünce olsun.