Handesiir nesli-34 ben de 4 aylığım canım.karnım doğru çıkmadı ve bu beni korkutuyor.sende de öyle mi
Birgul_0134 Handesiir bende 1 hafta sonra 4. Ayıma gireceğim ama daha yeni biraz karnım çıkıyor 6 aydan sonra kendini belli eder iyice🥰
Birgul_0134 İştahım yok belkide hamur işi tatlı yemiyorum diye mi öyle oluyor.. pek bende anlamış değilim hamile kalırken 70kg dum 63kg düştüm 😂
htc-92 Handesiir hiç üzülme bebeğim benim en öyleydi 6. Aydan sonra patlama yaşıyorsun nefes alamıyorsun 😁 ben şuan 7.5 aylığım sumo güreşçisi gibiyim😝
Elif__ Minikpatiler bende 29+1 im 16 kg aldım sıkıntı yapma veririz elbet sağlık olsun bebişler iyi olsun
nesli-34 Handesiir dogrudur 🤗 benim karnim cikti ama disardan bakilinca fark edilmiyor ben bi tek fark edebiliyorum ☺ yani o kadar kocan bisey olmadi karnim 🤭
Duru-tanem1 Minikpatiler Ben 34 haftalık hamileym 58 dim 64 olmuşum almadım fazla almak istedim ama almıyorum
Saglikanne Nesliyy Kesinlikle doğru ilk gebelikte 45 le hamile kaldım 70 kilo ile doğurdum 1 yıl içinde eski halime döndüm şimdi yine hamileyim 11 kilo almışım 24 haftalik
Nesliyy Saglikanne aaa nedem oyle yaa nerde zayif bi arkadasim hamile kalsa cidden cok kg aliyor. Cok ilginc