54 kg ile hamile kaldım, şu anda 72,5 kiloyum. 35+2 deyim.
- Haftamda gebelik şekeri çıkmıştı 68kg olmuştum ve doktor kararı ile diyete başlatıldım. Mart ayı boyunca diyet yapabildim sürekli parmaktan kan ölçüyordum ve her hafta sonuçları doktora gönderiyordum. O ay sonunda sadece bir kilo almıştım ve 69 kg olmuştum. Kan sonuçlarıma da her hafta; normal, bir sorun yok diye yorum yapıyordu doktor. 31. Haftamda 69 kiloydum. Sonra da evden çalışmaya başladım ve diyete devam edemedim, ekmeği de tatlıyı da aburcuburu da tekrar yemeye başladım. Bir aydır diyete uymuyorum ve 3,5 kilo almışım.