Myszky canım öncelikle kimsenin dediğine bakma herkesin acı esiggi farklıdır ama anlatıldığı kadar asla kötü değil uyuşukluk geçtikten sonra bile dayanlilmayacak bir ağrı yok ben 25 gün önce sezeryan oldum belden uyusturmali ki ben regl ağrısı bile çekemeyen bir insanim uyuşukluk geçmeye başladığını biraz ağrım olduğunu hissettigin an ağrı kesici İste o ağrı da geçiyor gazını cikartman gerekiyor sana tavsiyem hastaneye gitmeden önce bir lt şişede kayısı kompostosu yap ve götür gazını cikartmani o sağlayacak yoksa ağrı çekersin ama o kayısı kompostosu bu icersen hem gazını cikartirsin hem tuvalete cikarsin çünkü tuvalete cikmadan taburcu etmiyorlar olduki gazını ciksrttin yine de tuvalete ciksmsdin o zaman lavma ile geliyorlar o zaman çıkıyorsun merak etme neyse sonra hemsirler seni yurtmeye geliyor yürürken benim başım dönmedi hiç çok ağrı da çekmedim sadece ayağa kalktığında nefesin zor çıkıyor ama elinden geldiğince cokk yürü nekadar çok yurursen okadar çabuk iylesirsin eve gelince de gaz sancıların olacak o yüzden kompostoya evde kesin olarak devam et Allah kurtarsın canım hiç korkma ben doğuma ağlayarak gittim korkudan anlatıldığı kadar zor olmadigini bilseydim gülerek giderdim 💞