Merhaba Kızlar dün doktor randevum vardı.bugun tam 38+0 olduk. 8 Mayıs için sezeryan günü verdı doktorum. Sabah 10 bucukta gel yatış yapalım dedi. 7 bucuk gıbı kahvaltı yapabılırsın dedi. İlk doğumum olacak sezeryan olacagım cok korkuyorum..
tecrübeli anneler sezeryan doğum nasıl biran önce ıyılesmek ıcın ne önerırsınız