drkgrss Yaman bnm şeker ölçümünde yüksek çıktı daha dün başladım diyete düşük çıkıyo anında etki eder mi? Şeker yüklemem de mi hata oldu diyorum😣
inciiim Damlaustglu benim de ilk ölçüm tokluk 177 çıktı şimdi diyet yapıyorum canım . Sınır 140 ya normal demiş bilemedim sen yinede dikkat et evde takip et
inciiim drkgrss canım kafanın karışmasına gerek yok ne güzelmişler diyetle normal ölçülere düştüyse insüline gerek kalmaz tabi en iyisini doktorun bilir
drkgrss inciiim ama daha yapmadan başladığım günün sabahında yaptığım sonuçlar düşüktü o kafamı karıştırdı
LeylaEce Test sonuçları aynı gün çıkıyor mu kızlar yoksa bir kaç gün sürüyor mu bende henüz yaptırmadım
CnnAkyl Bende 23+6 dayız.Bugun doktorum şeker yüklemesi yaptirmami istedi.En düşük olanından 50 lik dedi.Hafta için aile hekimine gidip yaptırıcam bakalım.🥰
Yaman drkgrss strestr tetikler şekeri ve diyet uyguluyorsan çıkmaz sekerin genelde bnde uyguluyorum ama illa bi öğün çıkık sekerim
Yaman drkgrss diyetim 3 ara öğün 3 ana öğün olarak 2 saat arayla hep yiyorum mesela kahvalti yaptiktan sonra 2 saat sonra bi meyve veya 1 kase yogurt veya 2 tam ceviz yiyorum aksam saat 10 da da tarçınlı süt icmeye çalışıyorum
inciiim drkgrss genelde kahvaltı tokluğunda pek yükselmez çünkü yenilen şeyler bellidir . Peki öğle ve akşam tokluklarında kaç çıkıyor canım ? Bi de o gün stres yaptıysan o da çok etkiliyormuş .
Mrv_5 Benim seker yuklemesi yapilmadan aclik sekerim 118 cikti.Dikkat etmen lzim dedi haftaya tekrar gidecegim ins duser