GokAnne ya bende sadece kahvaltıda 1 dilim beyaz ekmek tüketirdim , tatlıdan soğudum zaten hatta kız mı olacak acaba diyoduk , hiç yemiyorum ama şekerin onunla alakası yok dediler genetikmiş benimde annemle babamda var zaten , bundan 5-10 yıl sonra da %30 şeker hastalığın olur dedi doktor. Düzenli beslenme aşırı önemliymiş bende o yoktu 2 öğün yiyordum sadece ama ara öğünler çok önemli onlar şekerini düzenliyo dedi diyetisyen