Zeyneptoprak Kocfi meryem ana otun varsa suya koy küvetin varsa suyla doldurup içine otur squat çekebilirsin stres yapma sancın çekilebilir internette doğum hareketlerlne falan bak onlarda işe yarıyo plates topun varsa kalça çevirme hareketi yapabilirsin
Kocfi Zeyneptoprak allah razı olsun Meryem ana otum vardı hiç unutmuştum siz hatırlattınız hemen suya koydum insallah açılır
Badembebe Kocfi sen dur suyu kaynatıp geliyoruz🤪allahım ya buraya yazarak ne çare bekliyorsun acaba telefonda mı doğurtacaz seni hastaneye git tabi npıcam diye sorana kadar
Wonderanne Kocfi o zaman daha vakit var birkaç gün de sürebilir bir hafta 10 günde takip etmeye devam et sen yine de kaç haftalık tam olarak
Kbrmrt57 Wonderanne sizi postlarda görüyorum sürekli inşaallah benim doğumum başladığı zamanda postumda olursunuz 🥰
Bernayksl Wonderanne canım benim de 2 3 cm açılma var 2 gündür de nişanim geliyor sancı yok ama çok kasılma var ne yapmam gerek gitmelimym hastaneye bilemyrm ilk gebelik 38+6
Wonderanne Kbrmrt57 insaAllah görürsem yardımcı olurum çok post açılıyor biliyorsun istersen etiketlersin haberim olur 🤗
Wonderanne Kocfi çok sürmez o zaman senin tahminimce birkaç güne doğar baya zamanı gelmiş Allah kurtarsın insaAllah 🥰
Kocfi Bernayksl benimde ilk gebeliğim bende sancımın artmasını bekliyorum evde hijyen olayı daha fazla ben bekleyecem bebek hareketlerinde sıkıntı yok beklemede ben sakınca görmüyorum ama siz bilirsiniz
Wonderanne Bernayksl sancı bekle su ya da kanama olursa mutlaka git ama bunlar olmazsa sancini evde çek derim ben
Kocfi Bernayksl geldi ama sürekli değil bir dün gece geldi birde bu gün anı sancı geldi lavaboya gittim gördüm birer kere geldi
Wonderanne Kbrmrt57 insaAllah çabuk geçer hem doğsun istiyorum hem de içerde dursun hamilelik güzel ama başına bir şey gelecek endişesi yok mu insanı yiyip bitiriyor hayırlısı ile bir 36 37ye gelsek rahat nefes alıcam da Rabbime emanet bebeklerimiz 🤗🤲