Bende 40+2′yim bugün. Geceden beri adet sancısı gibi sancılarım var, arada oluyordu ama bu kadar şiddetli değildi. 10 dakikada birde ağrı saplanıyor rahike 15 sn. falan sürüyor geciyor. Nişan, su hiç bişeyim gelmedi ama. Herkeste gelecek diye bir kaide yok dimi? Artık başlamış mıdır sancılarım sizce ya?