Benimde bugün sağlık ocağında 13/9 çıktı hemşire doktora 14 olarak diyin dedi.Şok oldum.Otomatik ölçerdi hiç onlara güvenmem.Sonra eczanede ölçtürdüm manuel sistem pompalı olanlardan 12/8 çıktı gayet normal yani.Doktor bana 1 hafta sabah akşam ölç,14 den sonra ilaç başlarız dedi.Kafama takmadım değil,o kadarda tuzu azalttım halbu ki🤨