PelinK Bu ne terslik ya hu sakin olun lütfen, bilirsiniz mutlaka sinir de tansiyon çıkarır Allah korusun.Herhangi bir nedenden tedirgin olan hamile bir bayanı uyarmanız bildiklerinizi söylemeniz elbet doğal,fakat her yorumda başınızdan geçen ya da etrafınızdan duyduğunuz olumsuz kötü sonuçları anlatmanız ne kadar mantıklı sizce? İyi niyetinizden şüphe yok elbette,ama biraz empati.