SevDin çok iyi bir doktora gelmişsin canım. Korkutmak istemem ama en yakın arkadaşım Yüksek tansiyon yüzünden gebelik zehirlenmesi geçirdi ve bebeğini kaybetti. Hafife alınacak bişey değil çünkü siz hamilesiniz normal bir insan için bile 14-15 tansiyon iyi bişi değilken. Arkadaşım ölümlerden döndü doktor hatası yüzünden. Zamanında fark edilip önlem alınabilirdi