Merhaba güzel anneler, bende 26 haftalık hamileyim. Halsizlik,çabuk yoruluyorum ve sürekli uyumak istiyorum 😞 şeker testini geçen hafta yaptırdım benim iyi çıktı çok şükür. Bu zaman kadar 6 kilo almışım. Tetanozun iki dozunu da yaptırım. Hayatın ne göstereceği belli olmuyor şuan hastaneler iyi steril biliyoruz ama bir ihmal olsa allah korusun tedbir almak lazım diye düşünüyorum. Bu arada Doğum 8-12 Ağustos arası olacak kızçemi sabırsızlıkla bekliyorum 🤩 benim kız da ben yatınca hareketleniyor uyutmuyor beni 🙄