Edauysun Evet o sancı beni de mahvediyor. Doktor bebek yukarı çıktığı için bağırsaklara baskı yapıyor ve gaz oluyor dedi. Ancak her ağrıyı da bu gaz ağrısıdır diyip geçiştirme, geçmeyen ve şiddetlenen bir ağrıysa muhakkak gel dedi. Kabızlığın da varsa muhtemelen seninki de gazdır canım