Aynurrrr tetanoz hamilelik dönemimde değil ama daha önceden vurulmuştum vurulduğu kolda ağrı yapıyor sadece o kadar ve 5 yıl geçerliliği olan bi aşı ama normal şartlarda doğum için 2 doz öneriliyor. Ben 1 yıl önce yaptırmıştım ama şuan virüs tehlikesi sebebiyle 2. dozu yaptırmayı düşünmüyorum.