Ben de 35+1 im.😊dün kontrolümüz vardı. Normal doğum gözüküyor dedi doktorum. Ben de normal istiyorum zaten ama çok da korkuyorum😑 Gün içinde iyiyim ama gece olacak diye strese giriyorum. Uyuyamiyorum, yatakta sağimdan soluma dönerken çektiğim acıyı anlatamam. 😄