Esraminnak Ftmrmzn acaba idrarda enfeksiyon mu var ki o da sancı gibi yapıyor çünkü bende o da vardı inş geçmiştir
Ftmrmzn Esraminnak yaa o hic aklıma gelmedi benim ama idrarımda yanma filan yok minik minik sancılarım geliyo diye dusunuyorum ben
Esrakaan Dün 2550kg olmuş dedi doktorum. Kilolu bir bebek olmayacak ama daha iyi doğumun daha kolay olur dedi.
Esraminnak Esrakaan inan bende çok aşırı kilolu istemiyorum. Tez canlı oluyor zayıflar. Sağlıklı olsunlar da. Bundan sonra biraz daha hızlanır kg alması. Bakalım bende perşembe gidecem. Yazarım buraya 😍😍🥰
Esraminnak Nesliyy ben normalde yazın bile iki cam açık olsun üşürüm, 🙈 ama bu sene ocak, şubatta bile karnım açık atletle yattım. Hiç ortmedim üstüme birsey. Bide konyalıyız havası kuru ve sert olur kışın. Menepoz gibiydim evde 🙈 şimdi düşün halimi
Seda-halil-mehmetalp Esraminnak Bizde pazartesi insallah 35 haftalık olucaz saglıkla bir an once kucagımıza almayı rabbim nasip etsin insallah 😊Aslında kızlar bisi dicem bu grup olarak watsapta grup acıp da daha detayli mi konusakk nasil olur acaba ??🤔😊
Esraminnak Seda-halil-mehmetalp ay hadi inş. Telefon numarası olunca çoğu insanlar istemiyor. Daha önce çok okudum posta. Burda hemen hemen hepimiz arka arkaya doğurcaz. Çok heyecanlı 🥰😍😍
Nesliyy Esraminnak hahah bende yazli kışlı yanarım 2 katına çıktı eşime klima acalim diyorum kafayi mi yedin diyor. 😄😄😄 ya napim 🔥🔥
SedaSevval10 Cutebaby 34. hafta bitmek üzere bende çok terliyorum kombiyi kapatmama rağmen gece illa geceliğimi değiştiriyorum o kadar terli uyanıyorum
Seydatufan Kavrlms16 Ben de 35+2 oldum bugün. Dün doktorda 2350 gr çıktı kilosu. Benim de erken doğum riskim var. Evde yatıyorum. Sabah akşam sancım olmasın diye ilaç içiyorum.
Esraminnak Seydatufan Allah yardımcın olsun. Bence bu haftadan sonra çok sorun olmaz ya sanki erken doğum.
Kavrlms16 Seydatufan benim 29 haftadan beri erken riskim vardı Allah’a şükür bu haftalara kadar geldk ama ben bi an önce gelsn istiyorum artıkk. 🥰
Aysenuryk Niltzn yaa bizde ayni durumdayiz 🙈 boyle makat devam ederse 37 ya da 38de aliriz dedi doktorum
Minik-mucizem123 Ya bide kızlar sizinde böyle karnınızı severken aşırı sevgiden parçalayasınız geliyor mu 😂 ben severken cıldırıyorum hele böyle bazen sivri bişeyini çıkartıyor aklımı oynatıyorum akıl sağlığımı bozacak resmen 😂😂😂 zaten içimde ama daha çok içime sokasım geliyor Nası bi aşk anlamıyorum ağzını burnunu ellerini ayaklarını düşündükçe cıldırıyorum 😂😂😂😂😂
Esraminnak Minik-mucizem123 hemde ne. 🙈🥰 Ben çok şaşırıyorum biliyor musun nasıl bir mucize die. Allahım herkeslere nasip etsin tüm isteyenlere. Ben diyorum ya doğumdan çok korkuyorum. Hiç izlemedim hiç dinlemedim. Leylekler getirecek bana bebeğimi hastaneye 😁😁🙈 ama şimdi doğsun da yanımızda olsun istiyorum