35+4 üm bende yürüyüş yapıyorum 🤰🏽 1 haziran görünüyor doğum hepimizin aynı aşağı yukarı belki bayramda olurlar 😍 oğlum olucak inşallah adı Deniz 💙 Salı günü yani 35+2 gittik doktora 2750 idi ve Nst çekildim sancı falan yok normal doğum istiyorum inşallah 🙏🏽 Allah gönlümüze göre versin hepimizin