YSinem YSinem ben de yapmadım ama yypicm inşallah 20 deyiz. Şehir hastanesine gidiordum doktorum aacil bişi olmadan gelme demişti bende merak ettiğim içinn sevgideki nurettin beye gidiyorum 2 seferdir ama bi aksilik çıkmazsa döneceğim sehir hastanesine
Elif010 Çağışta Mine Hanım var muhteşem bir doktor Balıkesirliyim ama orda yaşamıyorum eşimin işinden dolayı eşim göreve giderse her geldiğimde sadece ona gidiyorum gecenin kaçı olursa olsun doğum anında koşa koşa gelen bir kadın hemde çok ilgili 🌹
Elvan_nur10 Nazlim- benım son 9 gunum. Tabı bellı de olmaz bebısın gelısı. 🤩 sehır hastnesıne gıdıyorum ben. Orada olacak dogumum. Keske yapmıs olan olsa bende faydalansam bu bılgıden. Merak edıyorum nasıl dıkkatleri. Muayene ıcın herhun bır doktor bakıyor ama dogum daga cok onemlııı!! 🌸🌸
SedaSevval10 Kadiss ben sevginin doktoruna gitmiyorum özel muayeneye gidiyorum 150 muayene +30 nst muayene ücreti doğumda 4,500 milyar ama sevginin doktorları çok daha uygun 90 tl falan galiba muayene doğumda 3-3,5 arası
SedaSevval10 Nazlim- arkadaşımın eşi orda izolasyon grubunda coronalı sayısı çok gitme dedi. o yüzden hiç gitmedim doktorlarını bilmiyorum
Ayra020 Ben 37 haftalık gebeyim şehir hastanesin de Altuğ bağcıya gidiyordum maalesef ki bu corona virüsü olayları olduktan sonra gidemedim ki doktorum ya randevu sistemini kapattı ya da randevular iptal oldu 2 aya kadar öyle oyalandım en sonunda Balıkesir de Sevcan başaran kavasoğlu diye bir doktor buldum ona gittim çok memnunum ama bazı sebeplerinden dolayı Doğum yaptırmıyormuş artık Allah’a emanet sancı geldiğinde veya su acilden giriş yapıp doğurucam ki başka yapıcak birşey yok özeller fırsat bilip fiyatları uçurdular 😒😔
SedaSevval10 Ayra020 hayır yaptırıyor bende ona gidiyorum pazartesi randevum hatta sevgide doğum yaptırıyor. ben o yüzden istemiyorum sevgiye güvenmiyorum çünkü ama Sevcan hamım balıkesirde 1 numaralı doktor kesinlikle
SedaSevval10 eda10 benim doktorum hastanenin doktoru olmadığı için hastaneye ayrı doktora ayrı vericez 4,5 milyar oluyor. Sizin doktorunuz kim bilmediğim için birşey diyemicem
SedaSevval10 Sibelgokhan bende ilk sezaryenimi onda yapmıştım ama şimdi korkudan özel muayeneye gidiyorum. ama 12 mayısa randevu aldım mehmet bey dende eğer hastanede yap risk olmaz derse devlette yapçam. sizin kaç haftalık
Sibelgokhan SedaSevval10 benimde 12 mayısta randevum var 😊 sizin randevunuz saat kacta ? Pazar günü 36 haftalık olacağım. Sizin kaç hafta?
Elif010 Nazlim- Üniversite hastanesi ücrette 3 defa kontrole gittim 1 inde 120 yada 150 ödedim asistan ücretsiz bakıyor Mine hanımı isteyen ücret ödüyor
Ayra020 SedaSevval10 normal Doğum yaptırmıyor kendisi rahatsızlıklarından dolayı normal Doğum yaptıramadığını söyledi kadının kendi ağızıyla söylediği şeyi gelip burda niye yalanını söyleyeyim 💁🏻♀️
TubaBenay Bende 33 haftalik hamileyim aladdin beye gidiyorum dogum sevgide 4500 ama ordada bi kat karantina altinda oldugunu duydum ataturkte doktorum mehmet sirvanci durum ne gosterecek bilmiyorum
SedaSevval10 TubaBenay kesin bilgi mi acaba bende ya sevgi yada devlet olacak ama muhtemelen devlette yapıcam arkadaşım görevli sezaryen için ayrı alan oluşturuldu güvenilir korkma dedi hakkımızda hayırlısı
Minnaksever Nazlim- 35teyim Ertan Adalı’ya gidiyordum şehir Hastanesi’nde de Zafer beye gidiyodum sadece tahlil de olsa son 2dir sevgide Nurettin beye gidiyorum orda yapmayı düşünüyorum özel sigortam var eşimin işinden dolayı ama iptal olma durumu olursa şehirde yapicam.tek düşüncem devlette ebelerin berbat olması arkadaşımın burnundan getirdiler çok sabırsız ve saygisizlar
SedaSevval10 Sibelgokhan saat 10 da gitmişken tahlillerimide yaptırmak için erken aldım belki karşılaşırız benim 34. haftam ama sezaryen olucam mecburi o yüzden 38 de alır diye düşünüyorum.
Nazlim- Elif010 bende öyle duydum asistan bakarsa ücretsiz diye doğumda ücret almadılar diye duydum emin değilim ama. Erkekde istemiyorum bakalım sizin önerdiğinize gidicem inşallah 😊
Oyku10- Nazlim- üniversite hastanesinde doğum yaptım ücret ödemedik dört dörtlüktü herşey tabiki doktorum çok iyiydi kendisi ameliyat yaptı bence özel burda Balıkesir’de çok gereksiz