Bende 38+2 deyim hem şehir hastanesinde altug beye hemde Alaaddin beye gidiyordum ama artık sadece Alaaddin beye gittim son 4 haftadır çünkü devlette doktorum denk gelmiyor
Bugün son kontrolüm oldu ve tansiyon problemim olduğu için sezaryen günü verdi ızmır yolu sevgide olacak inşallah doğumum fiyati da 4000 tl umarım iyi insanlarla karşılaşıp sağlıkla sihhatle kucagimiza alırız bebeklerimizi