ozlem_1990 20-26 nst de sancı görünce gerekli görürse yapıyor. Eliyle anlıyorlar genel olarak eğilip bakmaya gerek olmuyor. Benim nst de sık sancım çıktı. Doktor baktı 3cm açılmam var dedi ama benim ikinci çocuk.ilki de normaldi.
Selintetik Ipek4w tansiyondan hastanede yattım ve yükseldiği zaman doğumhaneye indirdiler açılma olurmu olmazmı diye 2 saatte bir kontrol ediyorlardı 27. Haftamdan 37. Haftama kadar 7 defa indim hepsindede çok uzun kaldım o yüzden
poyrazsmom_ 20-26 o bölgeye bakmıyor canım 2 parmağına jel sürüyor vajinaya sokuyor kafasınıda yukarı kaldırıyor
Esilamiram Selinsakkk şekerinize baktirdinizmi bnmde 34+6 haftaligim 3005 kg cıktı bebek şeker takibi yapılacak
Omerinzevcesi Bende bugün çatı muayenesi oldum 36+4üm bebek 2940 gram 50 cm çatımın çok dar olduğunu ve normal doğum için uygun olmadığımı söyledi doktorum 38. Haftada sezaryen olacağım Allah nasip ederse 😊
Mrcmk77 Bende 34 haftalığım ama ultrasonda 36 haftalığım doktor 10 gün sonra geldiğinde bakıcaz dedi ama bana çok erken geliyor erken değilmi sizcede bebek dönmüş çatı muaynesi ya doğumu tetiklerse
Topraksmom Selinsakkk benim bebeğim de haftasına göre kilolu ama henüz dönmedi buna rağmen haftaya Çarşamba 37+2 de gel çatı muayeneni yapalım dedi özele gidiyorum ne yapicaz hiç bilmiyorum erken mi gereksiz mi anlamadım (henüz donmemisken) 🤷🏻♀️
28elanur Selinsakkk 37+6 hafta olduk özele gidiyorm çatı muayenesi yaptı Dr biraz canım acıdı ama gayet güzel dedi normal doğum için uygun kafası da kanalda dönmezse erken gelir normal doğum olur dedi inşallah normal olurm Rabb’im tüm annelere bir avazda kurtarsın inşallah 🤲
28elanur Selinsakkk 37+6 hafta olduk özele gidiyorm çatı muayenesi yaptı Dr biraz canım acıdı ama gayet güzel dedi normal doğum için uygun kafası da kanalda dönmezse erken gelir normal doğum olur dedi inşallah normal olurm Rabb’im tüm annelere bir avazda kurtarsın inşallah 🤲
Ayca517 37+1 iken gitmistk bebek kanala girmedigi icin catiya bakmaya gerrk yok dedi sali gidicez 38+4 olucaz o zman bakalm eger kanala girmemisse ve musaitse bekleriz deglse gun veririz dedi bende devlete gidiyorm canim