Ipek4w devlete gidiyorum ben zaten sadece iki defa özele gittim daha ayrıntılı bakıyordu çünkü eğer maddi durumum çok iyi olsaydı direk özel de yapardım kesinlikle ama devlette doğuracam biraz korkutuyorlar diye tereddüt ediyorum kızıyorlar normal doğum oldumu sırf kolaylık olsun diye seni kesiyorlar gibi..