Merhabalar, 37+1 haftalık hamileyim. Gebeliğimim başından beri hem devlet hem de özel hastaneye gidiyorum ve Bi sorun çıkmadığı sürece bebeğim ve benim için hangisi sağlıklı olacaksa o şekilde doğum yapmak istiyorum. Bugun sabahtan önce devlet hastanesine kontrole gittim bebeğimin kilosu 3584 kg. Doktora normal doğum yapabilir miyim diye sorduğumda bana direkt bebeğin ve annenin hayatı tehlikeye girmediği sürece sezeryan yapmıyoruz dedi. 20 mayıs a randevu verdi çatı muayenesi de o zaman yapıcam dedi zaten 21 mayısta günüm doluyor benim. Daha sonra özel hastaneye gittim ordaki doktorum da 38 haftada gel çatı muayenesi yapalım şuan için tek sıkıntın bebek fazla kilolu olacak gibi dedi. Aklıma takılan devlet hastaneleri neden çatı muayenesini neden son ana bırakıyor herkes bu şekilde mi yaşadı acaba?