Meralll
Sny_hkn10 bende çok korkuyordum ve sezaryan olucam diyordum korktuğum için. Kendimi boşu boşuna sitrese sokmuşum resmen 🤦🏻♀️ 1 dakika sürdü yada surmedi hic bi sekilde kanda gelmedi ağrıda olmadı herkezin yazdığını okumayın insanın bilinç altında acıcak kotu seyler olucak gibi bi korku oluşuyor.. eşiniz ile birlikte oldugunuz bu zamanlardan daha az hissediyorsunuz acı 🤷🏻♀️ inşallah sizinde sorunsuz sıkıntısız gecer.. bilinc altınıza acımıcak cok normal gecicek diyerek gidin çatı muayenesi olan yazılara aldırış etmeyin hic . Sağlıklı Günler hepimize