AyseTekin Dmrzlm benim 36+1 deyim ama 38 haftalıkken çatı muayenesi yaptıracam inşallah ne zaman olacağı o zaman belli olacak şuan bebeğimin kilosu 2750 di nasıl sizce iyimi
Mavi_Eslina Hacerzersahin Hayırlısı Olsun Canım Sağlıkla Alalım Hepimiz Kucaqımıza 3 Gün Diyince Bende Pazartesi Sandım 😍
Ahmetasaf07 Dmrzlm 35+6 sezaryen değil 31 mayis doğum planı. Eğer kendi sancım olmazsa suni ile başlatılacak
Zeytin_2 Zeytin_2 benimde şehir hastanesi. 2. Bebeğim. Sezeryan. Refakatçı da yok. Acaba randevu ile değilde. Sancı gelince mi gitsem. Sonuçta acil sezeryana alırlar. Bebek de kalır içerde istediği kadar