36 haftalık olduk bizde mayıs sonu gözüyor normal doğum için ama o kadar bekleyeceğimi sanmıyorum ve çok korkuyorum kan alınırken bayılan bir insanım normal doğuma dayanamam gibime geliyor çok psikolojim bozuldu 37+4 kontrolüm var sanırım o zaman sezeryan için tarih vericek alttan muayenede olmak istemiyorum baya tedirginim bu ara ne yapacağımı bilmiyorum ailemde uzakta doğuma gelemicrkler sadece eşim ve ben olucaz sürekli ağlıyorum çok sinirlerim bozuk 😭😭😭