Dmrzlm Benim kız baya zayıf 34+5de 2150 gr dedi doktor minyon Bi bebek olucak dedi mayısın 7 sinde kontrolüm var gün alıcaz inş
Ayredderya Meralll 38+3 de yaptı uygunsun dedi 40 a kadar beklıycez sancın suyun vs gelmesse suni ile doğumu baslatacaz dedi
Burcu2019 Hllysf ara ara bel ağrım oluyor bir de vajinama baskı oluyor benim sizin bi belirtiniz var mı? 38+4üz bizde
Ayredderya Hllysf 38+3de yaptı catı muayenesini 2 gundur kahverengi kan gelıyor az az ilk pembeydi su gibi sonra kahverengi dondu ama cok az dr u aradım normal catı muayenesinden sonra olabilir dedi onun dısında kasıklarım cok agrıo özellikle geceleri ve gün içinde karın agrısı oluyor sabahları
Meralll Ben de 36+3 üm, haftaya kontrolümüz var. Son gittiğimde Dr um sezeryan istersen 38 de alırız dedi. İlk doğumum olacak, karar veremiyorum bir türlü normal mi sezeryan mi🤔🤔
Snmdnz Dmrzlm sali gunu 36+3ken gittim kontrole 14 mayisa gun ver canm doktorum bi aksilik olmazsa insaallah suan 36+5 haftaligim sali gunu tekrar gidicem son nst ve kontrol icin canm
Burcu2019 Boynunda kordonunu gördü bugün doktor normal doğuma engel değil dedi. Daha sıkı takip edelim dedi pazartesi tekrar kontrole çağırdı
Songsong Benim doktorumla konuştuğumda tedirgin oluyorum asla normal yapamam diyince gel on gin sonra gun alalım39.haftada alırız dedi,meden bazıları 38-bazısı 40 neye gore acaba
Papatya4 Dmrzlm 35 +5 7 sinde gidip gün alıcaz bizim önde sanırıö bebek doktor ona gore kilosu iyi dedi anlamadım
AysennHED Songsong hadi hayırlısı olsun sag salim kucaklarimiza alalım insallah 🤲 o haftalarda da sokağa çıkma yasağı varmış heralde yanlış bilgi değilse eğer 🤷🙄